Głównym celem projektu jest promowanie na rynkach międzynarodowych innowacyjnych i naturalnych kosmetyków firmy PHARMA C FOOD, oferowanych pod własną marką produktową. W wyniku realizacji projektu marka stanie się rozpoznawalna na świecie i nastąpi ekspansja eksportowa firmy.
Projekt przyczyni się też do wypromowania Marki Gospodarki Polskiej jako gospodarki innowacyjnej i konkurencyjnej.
Projekt wpłynie pozytywnie na promocję polskiej branży kosmetycznej, jako branży konkurencyjnej i wykorzystującej prace B+R.
Nastąpi też wzrost internacjonalizacji i zwiększenie aktywności firmy w eksporcie – firma zdobędzie nowych klientów i nowe rynki eksportowe, nastąpi wzrost wolumenu eksportu i udziału eksportu w przychodach, wzrośnie konkurencyjność, obroty i wynik finansowy firmy.
Nastąpi również zwiększenie nakładów na B+R. Firma zdobędzie nowe kontakty i doświadczenie – w efekcie po realizacji projektu nastąpi dalsza ekspansja eksportowa firmy.